maandag 31 augustus 2015

Dit antieke paard kwam op m'n weg...

Dan ze je opeens een antiek houten hobbelpaard....
vieze manen en een gore staart.
Je wacht keurig op je beurt...rustig en bedaard.
Opeens brult iemand achter vandaan....
Hoeveel moet het kosten dan wil ik er voor gaan
Daar ging het paard m'n neus voorbij...
Ach ook goed dan is tie niet voor mij.
Maar opeens  was het toch nog vrij en dacht ik NU is hij voor mij.
Ik deed een bod en de eigenaar ging akkoord.
Ik betaalde netjes zoals het hoort.
M'n paard in de auto gestald..
 

Werkt ik op m'n schouder getikt.
Mevrouw u hebt het paard niet betaald.
 
U hebt het zo mee genomen.
Ik stond perplex en dacht sta ik  hier te dromen ??
 
Het bleek om een groot misverstand te gaan.
Ik had betaald en kon met een gerust hart naar huis toe gaan.
 
Thuis heb ik  hem helemaal uit elkaar gehaald en gerestaureerd.
Het resultaat is na heel wat uurtjes niet verkeerd ;))
 
 


 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten