donderdag 9 juni 2016

Niet te geloven....

Ik mocht een aantal oude eiken keukendeurkastjes ophalen....
Scharnieren er aan....al lange tijd in een 'opslag' gelegen dus ook niet helemaal schoon...;))
Maar zoals u weet ben ik niet voor 1 gat te vangen...ik kon ze immers altijd nog weg gooien.
Manlief  ging mee om ze in te laden....het miezerde en bij het zien van al die ouwe griebeszooi werd hij niet vrolijk.
Dat gaat dan zo : Bericht FB

SCHAT wat moet je daar nou weer mee ?????
SCHAHAT. Dat komt goehoed!!!!
Ja dat roep je altijd, knijpt vervolgens in m'n neus en zegt : " je bent een zeldzaam exemplaar ik hou van je" ....

Waarschijnlijk om weer fff moed te vatten ;))...
Enne het komt goed. Wordt vervolgd ;))


Want dit was het resultaat : Bericht FB

Hier ben ik dan weer....
Wanhoop verdween als sneeuw voor de zon
Toen manlief HÈT resultaat zag.
Is tie gewoon OOK nog TROTS op ME ;))
Ja zo kan het verkeren hè ;))...







Voor meer resultaten en borden zie mijn web shop :
www.dubbelgenieten5.nl  onder link webshop kunt u alle items kopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten