maandag 29 juni 2015

Goodiebag.....

Vanuit Jong en Vrij werd er een lady' day georganiseerd.
Spontaan kwam ik op het idee een goodiebag voor de dames te maken.
Het werden er 120.
Leuke uitdaging !!
Van een niet al te groot budget TOCH zoveel mogelijk doen.....nou dat is mijn ding;))
De tijd was kort, maar ik wilde er echt iets moois van maken.
Al gauw kwam ik erachter dat vrouwentutjes  niet zo mijn ding was...dus het werd.  fff wat anders...basic en ook beetje stoer met TOCH met een leuke uitstraling.
Puzzelen, schikken, schuiven en knippen....we wilden er ook een hele speciale tekst in voor degen die het tasje kreeg...hoe dat georganiseerd mots worden, hebben we compleet los gelaten...Hup in ieder tasje een tekst en God zegene de greep.....Dit met alle respect !!! .....
Lees onder de foto verder.....
Want het resultaat was echt verbluffend ;))
Dubbel Genieten ;))
 
 
 
 
Mijn allerliefste buuf heeft me enorm geholpen met de tasjes (120) inpakken.
Lieve DIVON bedankt xx. 
En met onze 2 lieve zussen Lisette en Gabriëlle hebben we samen
de teksten 'vertaald in buutengewoon neerlands ;)) 
We werden er helemaal blij van en raakte er meer en meer van overtuigt dat teksten
raak zouden zijn...dus alle eer aan onze allergrootse Gever !!!!
Wij hebben alleen de teksten verzorgt en de Heer heeft echt gezorgd dat de juiste bij jou terecht kwam...hebben we niets voor hoeven doen...hahahahahaaaa hoe gaaf is dat...
maar fff eerlijk....als je dan hoort hoe raak het was bij velen...
kan ik daar toch fff met m'n petje niet bij hoe Hij dat allemaal geregeld heeft. 
Logistiek een heel knap staaltje werk...toch?!!!!! Dan denk ik met m'n menselijk crea brei....
Zou Hij ze intussen nog stiekem verwisseld hebben...
Hoe heeft Hij dat in hemelsnaam geregeld ??? 
Dan ben ik stil verwonderd over onze grote God !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten