maandag 25 mei 2015

Een tweede kans geven is Dubbel Genieten

 

Heb jij dat nou ook weleens....

Je fietst naar de bakker en ziet een bouwcontainer staan....dan krijg je een onweerstaanbare drang om een kijkje over de rand van die container te nemen. Althans die drang heb ik altijd en geef daar waar mogelijk ook gehoor aan ;))
Opeens zie je daar oude daklatten liggen vol met roestige spijkers.
Daar wordt ik dan helemaal blij van.
Dan fiets ik op vleugels naar huis.
Trek een puinzak uit de schuur en ga terug naar mijn grote schat.
Iedereen verklaard me voor gek wist je dat....
Maar ik zie potentie in die oude latten.
Hup de zak vol stouwen en zoveel mogelijk uit die container klauwen.  Thuis gekomen schrobben en boenen....en je hebt latjes om te zoenen. 

 
 
Morgen laat ik zien wat het resultaat is geworden....
 
 
 
Zie hier...het resultaat.....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten