woensdag 27 mei 2015

Weer een niewe uitdaging : er is geen 'prof'...of ik op wil komen draven met m'n lullige HTK camera....

 
.......aaatje :
 
Wat een fotoboek van Keffalonia al niet te weeg brengt...
Heb jij die foto's gemaakt met DAT (lullige zeggen ze dan net nog niet...) cameraatje??
UUUhhh jahaaaa ;))   Hmmmm valt niet tegen ?!!
 
Dan wordt er opeens aan me gevraagd of ik wat foto's wil maken voor  de bruiloft  bij m'n broertje...okee.....zomaar wat foto's....maar dat zomaar werden er meer en werd uiteindelijk een mooi album.
Als ik iets doe dan wil ik het goed doen.
Toen kwam de oudste van m'n andere broer....ze wilden een fotoshoot geven aan pa en ma....of ik dat wilde  doen...lekker ongedwongen bij het strand.
Gewoon met m'n HKT cameraatje ??
Ja  ! was het antwoord...OKEE vooruit dan maar.
Prachtig weer, blauwe lucht en zon zee en strand. Kon niet mis gaan.
Helemaal leuk geworden.
Dan trouwt er een nichtje of ik met m'm HTK camera ook fff in het gemeentehuis, de gasten en de kerk wil fotograferen als we trouwen...'s morgens doen we nl een shoot bij een prof. ......okee....
Doe ik...maar toch wel spannend...stel je voor dat het mislukt...nu was het voor het echie...voor m'n gevoel ;))   En dan loop je daar op zo'n dag met zo'n HTK cameraatje.....uuuhhh de fotograaffff  waar is de fotograaf ??  Ze zoeken in de zaal naar een prof met grote luxe camera...
Heel bescheiden steek ik m'n vinger op achter in de zaal....YES here I am.........hmmmmmm....je ziet de mevrouw in kwestie denken....wat moet die hier met dat 'lullige' ding...
Maar beleefd wordt ik naar voren geroepen.
Met m'n HTK cameraatje viel het niet tegen.
Dan is het winter...KOUDDD en de volgende neef trouwt  ad hok.
Of ik ook even op wil komen draven...maar dan NU alles.....okee ALLES ??
Tja....heb je wel gezien bij de anderen of het okee is....ja hoor was okee.
Eerlijk is eerlijk...vond ik best spannend. Nergens een back up.....ik moest het maar zien te versieren.
In de vroegte in de kou op stap...half Brabant door gesjouwd.
Naar de Biesbosch...in een klein wiebelig motorbootje het water op...het was ijzig koud,  moesten er foto's bij het beroemde bruggetje gemaakt worden.
Het was een avontuur...welke fotograaf krijg je zo gek...geen één dus maar goed dat tante Annie altijd in is voor een avontuurtje.
Bedacht ze ook nog dat met een geweer in de weer ook wel leuk zou zijn....
Een dag om nooit te vergeten....hier wat impressies...met  de HTK camera genomen.....
 
 





 
In  iedere nieuwe  uitdaging ga ik  voor de  " 5 broden en 2 vissen ".
Het weinige wat ik van mezelf heb wordt door Hem vermenigvuldigd.
Zo wordt iedere nieuwe uitdaging weer een succes als ik  het van Hem verwacht ;))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten